czwartek, 31 października 2013

Cześć!

   Na bloggerze moja nazwa to Joan Marry. W realu moje imiona są dokładnie takie same, tylko oczywiście w polskich wersjach. Mam naście lat i jestem szabloniarką na Wonder Templates.
   Właściwie grafiką zajmuje się od niedawna. Jak chyba każdy zaczynałam od łatwych nagłówków i prób dopasowania ich do prostych szablonów blogspota. Wiadomo, za ładnie to nie wyglądało. Dlatego prędzej czy później musiałam trochę obejść ten system i zagłębić się w ten świat "magicznych sztuczek" css-a i html-a.
   Próbowałam już wcześniej sama się za to zabrać, ale posiadałam zbyt mało wiedzy. Przełom nastąpił... wczoraj, bo przyszła do mnie koleżanka i wszystko mi wytłumaczyła. Wtedy również zrobiłam swój pierwszy w miarę dobry szablon na mojego innego bloga (link do niego w stronach). I wciągnęło mnie to. Już wcześniej chciałyśmy założyć z koleżankami szabloniarnię, a wczoraj jeszcze bardziej spodobał mi się ten pomysł.
   Właśnie dlatego jestem teraz tutaj i piszę ten bezsensowny post. Jeżeli chcielibyście się jeszcze czegoś o mnie dowiedzieć, to piszcie w komentarzach: obiecuję, że odpowiem.
  

5 komentarzy:

  1. Mam pytanie: Zrobiłabyś nagłówek o Auslly? ( jestem na waszej szabloniarni pierwszy raz, więc nie wiem, czy takowe robisz)
    Bo jeśli tak, to pędzę do zakładki z zamówieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joan a ustawiłabyś mi ten szablon ? Bo jak ja go ustawiam to nie mam cholernego nagłówka XD Na gmailu wysłałam ci hasło i login :P / chodzi o ten szablon blacky ( bo to też ja xd i z maila wickahoran wysłałam )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spoko, spoko. Mogę ustawić. :) Chociaż nie wiem, gdzie jest problem... U mnie się wszystko ładnie wyświetla, włącznie z nagłówkiem.

      Usuń
    2. Po długiej, długiej walce chyba się udało. XD

      Usuń